Taktické boty VM® Blackburne FREE-TEX® černé

Kód: 8592991424023 8592991424030 8592991424009 8592991424016 8592991424047 8592991424061 8592991424078 8592991424085 8592991424054 Zvolte variantu
Neohodnoceno
2 289 Kč 1 891,74 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta
Můžeme doručit do:
3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 3.4.2024 Zvolte variantu

Kvalitní celošněrovací holeňová taktická obuv Blackburne. Vyrobena z měkčené lícové hovězinové usně v tloušťce 1,9-2,1 mm v kombinaci s nylonovou textilií, zajišťující ventilaci a odvod vodních par z boty. Voděodolnost je řešena termoizolační paropropustnou membránou FREE-TEX®

Detailní informace

Detailní popis produktu

Taktické boty VM® Blackburne FREE-TEX® černé

Taktické zásahové boty VM Blackburne jsou konstruovány v České republice a při jejich vývoji asistovali příslušníci Armády ČR, příslušníci zásahových jednotek PČR, a členové soukromých bezpečnostních organizací. Poloholeňová obuv má ideální výšku pro dostatečnou ochranu kotníku a holeně, ale zároveň umožňuje volný pohyb kotníku, a nevytváří nežádoucí tlak na lýtkové svaly.

  • Taktická pracovní holeňová obuv Blackburne je vyrobena z měkčené lícové hovězinové usně v tloušťce 1,9-2,1 mm v kombinaci s nylonovou textilií, zajišťující ventilaci a odvod vodních par z boty.
  • Boční panely z nylonu jsou umístěny ve střední části boty a jsou zpevněny pružnou příhradovou konstrukcí.
  • Vodě-odolnost je řešena termoizolační paropropustnou membránou FREE-TEX® s vynikajícími hodnotami paropropustnosti.
  • Kombinace materiálů zajišťuje vysokou odolnost a trvanlivost obuvi.
  • Obuv je vybavena krycím jazykem, kterým lze překrýt smyčku tkaničky a zabránit tak jejímu rozvázání uprostřed akce.
  • Poutko na zadní straně je vyztužené, usnadňuje a zrychluje obouvání bot i při polorozvázaném stavu.
  • Podrážka z EVA/RUBBER pryže je lepená, antistatická s protiskluzovou úpravou.
  • Vzor podrážky byl zvolen tak, aby zajišťoval stabilní adhezi na jakémkoli povrchu.
  • Celošněrovací - systém snadného a rychlého šněrování.
  • K obuvi doporučujeme používat některý přípravek k ošetření.
  • Obuv VM Manchester splňuje normu ČSN EN ISO 20347:2012 jako ochranná pracovní pomůcka.
  • Nové zboží, baleno v papírové krabici.

Barva: černá

Technický list obuvi Blackburn / Prohlášení o shodě:  CZ /  SK /  PL /  DE /  ENG

Materiálové složení:

  • svršek: měkčená lícová hovězinová useň v tloušťce 1,9-2,1 mm
  • podšívka: termoizolační paropropustná MEMBRÁNA FREE-TEX®
  • vkládací stélka: lehčený polyuretan s vysokou absorpční schopností, antistatická
  • podešev: EVA/RUBBER - lepená konstrukce, odolná proti palivovým olejům, protiskluzná, antistatická

Výrobce: VM FOOTWEAR s.r.o.

Hmotnost : cca 1,5 kg (velikost 45)

Údržba:

  • Obuv ošetřujeme denně.
  • Hrubé nečistoty odstraňte kartáčkem (neocelovým) nebo mokrým hadříkem.
  • Vysoušejte při teplotě do 30°C,nikdy ne na přímých tepelných zdrojích (kamna,radiátory,přímá ohniště!).
  • Suchou a očištěnou obuv ošetřete:
  • Na obuv z veluru a bubáku v kombinaci s textilním materiálem použijte vhodný impregnační prostředek.Na obuv z hladké nebo dezénované usně použijte speciální hydrofobní krém,pro textilní části obuvi impregnačním prostředek.
  • Při použití uvedených čistících prostředků postupujte podle návodu na obalu.

 

Mondopoint 220 225 230 235 240 245 250 255 260 265 270
Metrická 23 23,5 24 24,5 25 25,5 26 26,5 27 27,5 28
Anglická 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8
Francouzská 35 36 37 - 38 - 39 40 41 - 42

 

Mondopoint 275 280 285 290 295 300 305 310 320 330 340
Metrická 28,5 29 29,5 30 30,5 31 31,5 32 33 34 35
Anglická 8,5 9 9,5 10 11 12 12,5 13 14 15 16
Francouzská - 43 44 45 46 47 - 48 49 50 51

 

Upozornění:

Obuv chraňte před přílišným rozmáčením,ostrými předměty,organickými rozpouštědly,louhy,kyselinami a oleji.

Vady vzniklé nedodržením uvedených zásad nemohou být předmětem reklamace.

Správné ošetřování zaručí obuvi dlouhou životnost a dobrý vzhled.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obuv polní
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Firma VM Footwear s.r.o. byla založena v roce 2003 a je tvořena 100% českým kapitálem. Od svého vzniku se zabývá obchodem s osobními, ochrannými, pracovními pomůckami.

Prodej uceleného sortimentu, vysoce specializované kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoorové obuvi, kvalitních pracovních rukavic a funkčních pracovních ponožek, je dnes uskutečňován výhradně prostřednictvím regionálních obchodních partnerů - obchodníků na celém území České, Slovenské a Polské republiky.

  • 2003 - založení společnosti
  • 2004 - logistický servis komodit, dovoz a prodej obuvnických materiálů, zprostředkování dovozu OOP
  • 2004 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovních rukavic, zprostředkování dovozu v oblasti OOP
  • 2005 - rozšíření dovozu a prodeje o novou kolekci pracovní a bezpečnostní obuvi pod vlastní značkou VM
  • 2006 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovní, bezpečnostní a speciální obuvi
  • 2007 - budování prodejní sítě, rozšiřování kolekce pracovních rukavic a obuvi v ČR
  • 2008 - rozšíření prodeje o export - budování prodejní sítě v SR
  • 2009 - posilování pozice na obou trzích, postupné rozšiřování kolekce
  • 2010 - rozšíření kolekce obuvi o segment outdoorové obuvi
  • 2011 - 2014 - posilování pozice na obou trzích, postupný útlum dovozu ostatních komodit, masivní rozvoj a rozšíření kolekce outdoor, speciální obuvi
  • 2015 - rozšíření kolekce pracovní a bezpečnostní obuvi
  • 2016 - rozšiřování pro-exportních aktivit

Naše strategie spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů, a je dosahována třemi způsoby:

  1. vysokou technickou a technologickou úrovní – což v případě prodávaných produktů znamená jejich nadstandardní vlastnosti, jako jsou: antistatické vlastnosti obuvi ESD do speciálních prostor, protiskluzné vlastnosti podešví dle SRC, použití plnolících materiálů na všech typech obuvi, anatomicky tvarované stélky ve všech vzorek obuvi, proti-řezné speciální druhy rukavic s kovovým vláknem, apod.
  2. vysokou úrovní servisu a pro-prodejních služeb – kde je kladen důraz především na osobní kontakt, budování dlouhodobých partnerských vztahů založených na důvěře, nadstandardní VIP péče, dodávky all in a just in time do 48hodin, vzorky a propagační materiály zdarma, apod.
  3. cestou nabídky „více hodnoty za cenu srovnatelnou s konkurencí – tzn. maximální podpora a propagace vlastních výrobků pod vlastní značkou cestou přidané hodnoty v každém případě, kde je kladen maximální důraz na kvalitu každého jednoho produktu, maximální a trvalá dostupnost veškerého zboží v celém velikostním sortimentu s nulovými výpadky, maximální užitné vlastnosti prodávaných výrobků, vlastní prestižní značka, delší doba použití, delší garanční a záruční lhůty apod. Stěžejní sortiment tvoří především kvalitní pracovní a bezpečnostní obuv a ochranné, pracovní rukavice, umisťované na trh pod vlastní značkou VM. Od svého prvopočátku firma dováží podstatnou část svého sortimentu z Číny a dalších asijských zemí, kde je především kladen maximální důraz na vysokou kvalitu použitých materiálů a precizní provedení vybraných výrobkových řad. Pro zajištění vlastních zdrojů vysoce kvalitní obuvi a pracovních rukavic byla v roce 2003 zajištěna kooperující kancelář se sídlem v Číně, za účelem maximální kontroly kvality ve spolupracujících výrobních jednotkách tak, aby bylo možno uspokojovat i ty nejnáročnější zákazníky na celém evropském trhu.

Jednou z hlavních vizí společnosti VM Footwear je přinášet stále něco nového, neotřelého s nadprůměrnou kvalitativní hodnotou, díky čemuž se firma v mnoha oblastech stala přirozenou první volbou pro spokojené zákazníky. Inovaci uplatňuje nejen při hledání nových výrobkových řad, ale také v přístupu k práci a v přístupu hodnocení svých zaměstnanců.

Za vším, co dělá, stojí vlastní firemní hodnoty a každodenní činnost se řídí definovanými firemními zásadami. Zde jsou tři základní:

  • Kvalita, která začíná být zákazníky vnímána jako jeden z hlavních určujících faktorů, díky níž výkony společnosti neustále rostou
  • Špičkové služby zákazníkům, jimiž se snaží v maximální míře uspokojovat jejich potřeby
  • Spokojenost zaměstnanců, kteří mohou být hrdí na to, že jsou součástí společnosti a její strategie

Strategie VM spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů. Hlavním důvodem proč si za tak krátkou dobu vybudovala silnou pozici na trhu je především fakt nezačlenění se do boje se současnou konkurencí o co nejnižší ceny ale orientování se na vysokou kvalitu (diferenciace a specializace produktů) za akceptovatelnou cenu. Klade důraz na maximální odlišení propracovaných výrobkových řad, což zajišťuje jistou konkurenční výhodu do budoucna.