Outdoorová celokožená obuv VM® Virginia s membránou Free-Tex® Michelin®

Kód: 8592991407941 8592991407958 8592991407910 8592991407927 8592991407934 8592991407965 8592991407989 8592991407996 8592991408009 8592991407972 Zvolte variantu
Neohodnoceno
2 829 Kč 2 338,02 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta
Můžeme doručit do:
30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 30.4.2024 Zvolte variantu

Vysoce kvalitní, nepromokavé, outdoorové celokožené polobotky VM® Virginia. Vhodné pro pracovní a outdoorové aktivity, nebo denní nošení. Použity špičkové, certifikované High-Tech materiály. Obuv je certifikována jako pracovní dle EN ISO 20347:2012 O2 SRC. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Outdoorová celokožená obuv polobotky VM® Virginia s membránou Free-Tex® podešev Michelin®

  • Celokožená outdoorová / pracovní obuv, polobotka VIRGINIA vyrobená s ohledem na funkčnost a pohodlí, vhodná do každého terénu . 
  • Optimální šíře obuvi zaručuje požadovaný komfort při nošení.
  • Svršek boty je vyroben z lícové hovězinové usně NUBUK o tloušťce 1,9 - 2,1 mm.
  • Systém odvětrání svršku obuvi v kombinaci s podšívkou tvořenou termoizolační paropropustnou membránou FREE-TEX®, zaručuje maximální komfort a zajišťuje, že obuv "dýchá".
  • Membránu tvoří "sandwich" 3 speciálních paropropustných vrstev a jedné voděodolné vrstvy, spolu s mezipodšívkou a usňovým svrškem obuvi tvoří dokonalé řešení optimálního klima uvnitř obuvi. Zajišťuje tepelnou izolaci, paropropustnost a voděodolnost.
  • Vkládací stélka z lehčené polyuretanové pěny je anatomicky tvarovaná s vynikající nasákavostí a vysychavostí. Má antistatické vlastnosti a udržuje uvnitř obuvi optimální klima.
  • Podešve jsou vybaveny kombinací speciálně upravených pryžových směsí a jsou inspirované jedinečným technickým designem pneumatik od světově známé značky MICHELIN®. Jsou antistatické, odolné proti palivovým olejům i vodě, a v neposlední řadě protiskluzové s lepenou konstrukcí.
  • Šněrování s kulatými tkaničkami.
  • Nové zboží

Technická data:

  • SVRŠEK:  lícová hovězinová useň NUBUK v tloušťce 1,9 – 2,1 mm
  • PODŠÍVKA: termoizolační paropropustná MEMBRÁNA FREE-TEX®
  • VKLÁDACÍ STÉLKA: HI-POLY – anatomicky tvarovaná z lehčené polyuretanové pěny potažená textilií MESH, antistatická
  • PODEŠEV: MICHELIN® EVA/RUBBER – odolná proti palivovým olejům, antistatická, protiskluzová, lepená konstrukce
  • VELIKOST: 38 - 47
  • POUŽITÍ: obuv vhodná pro pracovní aktivity, outdoorové aktivity a denní nošení
  • NORMA: ČSN EN ISO 20347:2012
  • BARVA: světle hnědá, černá (výrobcem uvedeno Grey)
  • SÉRIE: HIGH-TECHNOLOGY OUTDOOR FOOTWEAR 
  • PROVEDENÍ: O2 FO SRC – bez ocelové tužinky, hydrofobní, FREE-TEX®
  • TECHNICKÝ LIST
  • PROHLÁŠENÍ O SHODĚ:  CZ /  SK /  PL /  DE /  ENG

Výrobce: VM FOOTWEAR s.r.o.

Hmotnost: cca 1,080 Kg (velikost 44)

Údržba:

  • Obuv ošetřujeme po každém použití.
  • Hrubé nečistoty odstraňte kartáčkem (neocelovým), nebo mokrým hadříkem.
  • Vysoušejte při teplotě do 30°C, nikdy ne na přímých tepelných zdrojích (kamna, radiátory, přímá ohniště!).
  • Skladování v čistém, suchém a větraném prostředí v rozmezí 10 - 30 °C, bez kontaminace vlhkosti, nečistotami, plísněmi, popř. dalšími činiteli snižujícími úroveň ochrany.
Mondopoint 220 225 230 235 240 245 250 255 260 265 270
Metrická 23 23,5 24 24,5 25 25,5 26 26,5 27 27,5 28
Anglická 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8
Francouzská 35 36 37 - 38 - 39 40 41 - 42

 

Mondopoint 275 280 285 290 295 300 305 310 320 330 340
Metrická 28,5 29 29,5 30 30,5 31 31,5 32 33 34 35
Anglická 8,5 9 9,5 10 11 12 12,5 13 14 15 16
Francouzská - 43 44 45 46 47 - 48 49 50 51

 

Upozornění:

Obuv chraňte před přílišným rozmáčením, ostrými předměty, organickými rozpouštědly, louhy, kyselinami a oleji.

Vady vzniklé nedodržením uvedených zásad nemohou být předmětem reklamace.

Správné ošetřování zaručí obuvi dlouhou životnost a dobrý vzhled.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obuv, ponožky, příslušenství
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Firma VM Footwear s.r.o. byla založena v roce 2003 a je tvořena 100% českým kapitálem. Od svého vzniku se zabývá obchodem s osobními, ochrannými, pracovními pomůckami.

Prodej uceleného sortimentu, vysoce specializované kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoorové obuvi, kvalitních pracovních rukavic a funkčních pracovních ponožek, je dnes uskutečňován výhradně prostřednictvím regionálních obchodních partnerů - obchodníků na celém území České, Slovenské a Polské republiky.

  • 2003 - založení společnosti
  • 2004 - logistický servis komodit, dovoz a prodej obuvnických materiálů, zprostředkování dovozu OOP
  • 2004 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovních rukavic, zprostředkování dovozu v oblasti OOP
  • 2005 - rozšíření dovozu a prodeje o novou kolekci pracovní a bezpečnostní obuvi pod vlastní značkou VM
  • 2006 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovní, bezpečnostní a speciální obuvi
  • 2007 - budování prodejní sítě, rozšiřování kolekce pracovních rukavic a obuvi v ČR
  • 2008 - rozšíření prodeje o export - budování prodejní sítě v SR
  • 2009 - posilování pozice na obou trzích, postupné rozšiřování kolekce
  • 2010 - rozšíření kolekce obuvi o segment outdoorové obuvi
  • 2011 - 2014 - posilování pozice na obou trzích, postupný útlum dovozu ostatních komodit, masivní rozvoj a rozšíření kolekce outdoor, speciální obuvi
  • 2015 - rozšíření kolekce pracovní a bezpečnostní obuvi
  • 2016 - rozšiřování pro-exportních aktivit

Naše strategie spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů, a je dosahována třemi způsoby:

  1. vysokou technickou a technologickou úrovní – což v případě prodávaných produktů znamená jejich nadstandardní vlastnosti, jako jsou: antistatické vlastnosti obuvi ESD do speciálních prostor, protiskluzné vlastnosti podešví dle SRC, použití plnolících materiálů na všech typech obuvi, anatomicky tvarované stélky ve všech vzorek obuvi, proti-řezné speciální druhy rukavic s kovovým vláknem, apod.
  2. vysokou úrovní servisu a pro-prodejních služeb – kde je kladen důraz především na osobní kontakt, budování dlouhodobých partnerských vztahů založených na důvěře, nadstandardní VIP péče, dodávky all in a just in time do 48hodin, vzorky a propagační materiály zdarma, apod.
  3. cestou nabídky „více hodnoty za cenu srovnatelnou s konkurencí – tzn. maximální podpora a propagace vlastních výrobků pod vlastní značkou cestou přidané hodnoty v každém případě, kde je kladen maximální důraz na kvalitu každého jednoho produktu, maximální a trvalá dostupnost veškerého zboží v celém velikostním sortimentu s nulovými výpadky, maximální užitné vlastnosti prodávaných výrobků, vlastní prestižní značka, delší doba použití, delší garanční a záruční lhůty apod. Stěžejní sortiment tvoří především kvalitní pracovní a bezpečnostní obuv a ochranné, pracovní rukavice, umisťované na trh pod vlastní značkou VM. Od svého prvopočátku firma dováží podstatnou část svého sortimentu z Číny a dalších asijských zemí, kde je především kladen maximální důraz na vysokou kvalitu použitých materiálů a precizní provedení vybraných výrobkových řad. Pro zajištění vlastních zdrojů vysoce kvalitní obuvi a pracovních rukavic byla v roce 2003 zajištěna kooperující kancelář se sídlem v Číně, za účelem maximální kontroly kvality ve spolupracujících výrobních jednotkách tak, aby bylo možno uspokojovat i ty nejnáročnější zákazníky na celém evropském trhu.

Jednou z hlavních vizí společnosti VM Footwear je přinášet stále něco nového, neotřelého s nadprůměrnou kvalitativní hodnotou, díky čemuž se firma v mnoha oblastech stala přirozenou první volbou pro spokojené zákazníky. Inovaci uplatňuje nejen při hledání nových výrobkových řad, ale také v přístupu k práci a v přístupu hodnocení svých zaměstnanců.

Za vším, co dělá, stojí vlastní firemní hodnoty a každodenní činnost se řídí definovanými firemními zásadami. Zde jsou tři základní:

  • Kvalita, která začíná být zákazníky vnímána jako jeden z hlavních určujících faktorů, díky níž výkony společnosti neustále rostou
  • Špičkové služby zákazníkům, jimiž se snaží v maximální míře uspokojovat jejich potřeby
  • Spokojenost zaměstnanců, kteří mohou být hrdí na to, že jsou součástí společnosti a její strategie

Strategie VM spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů. Hlavním důvodem proč si za tak krátkou dobu vybudovala silnou pozici na trhu je především fakt nezačlenění se do boje se současnou konkurencí o co nejnižší ceny ale orientování se na vysokou kvalitu (diferenciace a specializace produktů) za akceptovatelnou cenu. Klade důraz na maximální odlišení propracovaných výrobkových řad, což zajišťuje jistou konkurenční výhodu do budoucna.